Hoeve van Fuser
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Uitleg Grenzen - Slotpoort

Ga naar beneden

Uitleg Grenzen - Slotpoort Empty Uitleg Grenzen - Slotpoort

Bericht  Fuser ma jan 04, 2010 3:35 pm

Code:
Beste gebruiker,

allereerst welkom op dit forum. Ik zal een kleine uitleg geven over het gebruik van de "De Grenzen van het Leengebied" en "De slotpoort".

U moet zich inbeelden dat Alblasserdam een gebied is, niet enkel een kasteel. In dit geval een Slot zelfs. Vooraleer u een gebied kan betreden dient u dus een grens te overschrijden. Echter omdat het weinig realistisch is dat een gans gebied met muren omgeven is, is het dus ook mogelijk dat u stiekem niet via de gangbare wegen het gebied Alblasserdam betreedt. Echter zult u dan wel moeten kunnen verantwoorden waarom u mijn grensposten hebt ontweken. Uiteraard indien ik zelf op de hoogte ben van uw bezoek, zal daar weinig tramelant rond gemaakt worden. U kunt zich dan ook rechtstreeks begeven naar de slotpoort. Ik, "de Heer van Alblasserdam", ben enorm gesteld op RP en etiquette. Zorg dan ook dat u uw zegelringen bij de hand hebt en dergelijke meer.

Voor de rest wens ik een fijn verblijf op dit forum!
Fuser
Fuser

Aantal berichten : 252
Registratiedatum : 04-01-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Uitleg Grenzen - Slotpoort Empty Re: Uitleg Grenzen - Slotpoort

Bericht  Fuser za mei 19, 2012 10:37 pm

Dit is niet meer van toepassing, gezien er geen Leengebied meer is. Er bestaat nu enkel een versterkte hoeve net buiten de stadskern van Utrecht
Fuser
Fuser

Aantal berichten : 252
Registratiedatum : 04-01-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum